最近紅到全球的小胖
I will always love you (連結點此)
影片點上面連結  連至youtube


看完不知道為什麼
就覺得很感動~
跟當初看 Susan Boyle 的影片一樣 I dreamed a dream 連結
 還有Connie Talbot   Over the rainbow 連結
都很感動~
------------------

I will always love you

If I should stay
如果我留下
I would only be in your way
只會成為你的牽絆
So I will go
所以我離去
But I know
但我知道
I will think of you every step of the way
每踏出一步,我都會想念你

And I will always love you.
我會永遠愛你
I will always love you.
永遠愛著你
You, my darling, you
你,我親愛的你

Bittersweet memories
苦甜摻雜的回憶
That is all I`m taking with me
是我所能帶走的
So goodbye
再見了
Please don`t cry
請別哭泣
We both know I am not what you need
我倆都明白,我不是你想要的

And I will always love you.
我會永遠愛你
I will always love you.
永遠愛著你


I hope life treats you kind
我希望生命能對待你仁慈些
And I hope you have all you dreamed of
希望你能擁有你所夢想的
And I wish you joy and happiness
祝你幸福快樂
But above all this I wish you love
但撇開這一切,我期望你的愛

And I will always love you.
我會永遠愛你
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love you.
I will always love... you, you.
永遠愛著你


Darling I love you.
親愛的 我愛你
Oh, I will always, I will always love you...
喔!! 我會永遠、永遠愛你
--------------------------------------

原唱是桃莉芭頓(Dolly Parton)

後來讓這首歌紅遍天下的是惠妮休斯頓(Whitney Houston)

轉自奇摩知識+

arrow
arrow
    全站熱搜

    rockboy088 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()